Професійне прибирання(клінінг)

Професійне прибирання приміщень


Сучасний ритм та форми ведення бізнесу потребують від стану офісних приміщень дотримання двох основних параметрів – офіс завжди повинен презентабельно виглядати і ніколи в робочий час в офісі не повинно виконуватись ніяких робіт, що не пов'язані з основною діяльністю компанії.Виходячи із цих складових, всі компанії, котрі займаються обслуговуванням офісних приміщень будують свою політику на конкретних непорушних правилах.


Розглянемо ці основні правила на прикладі стратегії роботи клінінгових компаній:
Економія засобів замовника може здійснюватися не тільки за рахунок зниження вартості послуги, скорочення кількості задіяного обладнання на об'єкті персоналу, але і за рахунок проведення робіт в ті години, коли це мінімально буде заважати нормальному функціонуванню офісу (в ідеалі – вихідні дні, нічний час). В свою чергу , відсутність персоналу офісу підвищує і ефективність витрачання робочого часу прибиральників, економія розхідних засобів клінінгової компанії. Якщо на об'єкті є змінні захисті покриття, тоді варто переносити значну частину робіт на територію виробничої бази клінінгової компанії, де процес чистки цих покриттів є механізованим та протікає швидше. Економити засоби замовника допомагає і грамотна фінансова політика клінінгової компанії, що допускає законні способи оптимізації оподаткування, зниження податку на прибуток з повним чи частковим поверненням замовнику ПДВ. Використовуючи методо аутсорсингу з ціллю передачі виконання частини функцій стороннім підприємством, з'являється можливість виконувати аналогічні роботи дешевше. Часткова передача виконавчих функцій дає можливість клініговій компанії зосередити більше зусиль для пошуку, відбору та систематизації замовників. Суттєва економія миючих засобів досягається шляхом частішої мийки вікон та вітрин, що суттєво скорочує витрати робочих годин клінінгового підприємства при такому ж об'ємі робіт. Головним завданням клінінгової компанії є підтримка презентабельного рівня приміщень замовника, а не одноразові вартісні комплексні чистки приміщень, що забирають багато часу.


Особливості клінінгу готельних номерів

Перш за все, специфіка готельних приміщень визначається у постійній присутності інтересу третіх осіб. Готель – це не офіс і не власний котедж, де присутні інтереси тільки двох суб'єктів: замовника та виконавця. Швидше навіть, що адміністрація готелю, котра виконує свої обов'язки перед відвідувачами, при укладанні контрактів з клінінговими компаніями, є більше субпідрядником, оскільки готельний бізнес побудований як раз на успішному задоволенні інтересів тих самих третіх осіб (відвідувачів). Саме з цієї причини прибирання в номерах, холах готелів повинна здійснюватися з максимальним врахуванням інтересів відвідувачів готелю. І в цьому випадку не існує оптимальних часових факторів, які дозволяють здійснювати прибирання як би не в робочий час, адже в готелях робочий час продовжується цілодобово. Отже, головним принципом в підході для прибирання готелів є дотримання інтересів відвідувачів – менше шуму, максимально швидке проведення робіт, чіткий розподіл площадок за локальними секторами. Вибір більш безшумної техніки дозволить уникнути скарг клієнтів готелю на порушення їх спокою. Одночасно додамо, що універсальні порохотяги, які дають можливість вологої та сухої чистки, економлять час, що витрачається на виконання робіт. В цьому розподілі робіт суттєво допомагає наявність захисних замінних покриттів – килимові доріжки, чохли на меблі, покривала на ліжка. В цьому випадку цей сектор прибирання можна ефективно проводити, просто змінюючи захисні покриття, клінінг яких здійснюється за межами готелю. Ще одним важливим сектором є миття вікон а скляних поверхонь. В цьому секторі більш вигідним буде регулярне протирання скла в процесі загального прибирання номерів (хоча би 1 раз на тиждень), тоді саме комплексне миття не вимагатиме великих часових затрат, а також виключить виникнення додаткових забруднень. Чим частіше миються вікна, тим дешевше і швидше це робиться, на фоні того, що в готельному бізнесі чистота і прозорість вікон є частиною успішного обслуговування клієнтів.


Особливості догляду за пластиковими панелями ПВХ

Говорячи про клінінг, потрібно відзначити, що різні поверхні потребують різного підходу для чистки їх від забруднення. Одним із найбільш сприятливих для такого догляду вважаються пластикові панелі ПВХ. Весь догляд за ними, зазвичай, зводиться до простого протирання. Споживчі властивості пластикових панелей ПВХ дуже високі. Вони стійкі до впливу лугів, кислот, вапна, а також до атмосферного впливу. Часті тривоги з приводу складнощів догляду за пластиковим покриттям стін не має під собою ніяких підстав. Навпаки, догляд за ПВХ панелями надзвичайно простий. Достатньо промивати їх 2 раз на рік напівжорсткою щіткою із застосуванням будь-якого миючого засобу, яке використовують в клінінгу. Для незначних забруднень підійде мікрофібра. В процесі експлуатації стін на них можуть з'являтися звичайні забруднення: сліди клею, моторні мастила, різні надписи, нанесені чорнилом, маркером тощо. Для чищення пластикових панелей від таких забруднень підійдуть спеціальні рідкі очищувачі від графіті. Варто мати на увазі, що, незважаючи на прекрасну стійкість пластикових панелей до впливу зовнішнього середовища, сильні органічні розчини можуть погіршити їхній зовнішній вигляд. Тому, якщо у Вас велика площа пластикового покриття, варто буде доручити їхнє чищення професіоналам.